first picture:

Norma Jean Mortenson (Baker)

She was the sexidol of the fifties, might be, the most famous actress ever,
superstar of the society and a tragical death (too much for one person - died really lonesome) ended her life in 1961.

second Picture:

"... he asked everyone in Hamburg for having an english group. At last one club agreed - it was the Kaiserkeller."

strawberry fields forever ...


But don't forget about the roots - where still the Ferry crosses the Mersey :-)

Marylin Monroe
The Seven Year Itch ©


erstes Bild:

Norma Jean Mortenson (Baker)

Sie war das Sexidol der Fünfziger, mag sein, die berühmteste Schauspielerin aller Zeiten,
Superstar der Gesellschaft und ein tragischer Tod (zu viel für einen Menschen - starb wirklich einsam) beendete 1961 ihr Leben.

zweites Bild:

"... er fragte Gott und die Welt in Hamburg, ob sie nicht eine englische Gruppe haben wollten. Endlich stimmte ein Club zu - es war der Kaiserkeller."

strawberry fields forever ...


Aber vergiß nicht die Wurzeln - wo die Fähre noch immer den Mersey überquert :-)

the Fab Four
and the unknown two in the background ;-)
die fabelhaften Vier